GJENNOMTRENT 2.0

JAKTEN PÅ NYE HØYDER FORTSETTER!
Over 350 jenter har fulgt retningslinjene og oppnådd solide resultater med konseptet gjennomtrent. Er du klar for neste steg?
GJENNOMTRENT 2.0 bygger på samme effektive treningsprinsipper som i versjon 1.0, men med endringer i treningsmengde, metoder og øvelsesvarianter. Alle justeringer er gjort for å ha en naturlig progresjon fra sist program over i litt økt vanskelighetsgrad (som i retur vil gi deg progresjon og økt mestringsfølelse!). Fikk du smaken på hvor bra det kan være å trene med en systematisk og god plan? Da er bare å glede seg til neste fase. Versjon 2.0 har som formål å gjøre deg sterkere, mer atletisk, utholden og allround bra trent – ja, rett og slett gjennomtrent! Dersom du ikke ønsker å trene utholdenhet vil du likevel kunne høste store fordeler styrkemessig av programmet

NB: GJENNOMTRENT 2 er åpent for alle, og du må ikke har utført versjon 1 før du starter. Vi anbefaler imidlertid at du gjør dette, og nå får du Gjennomtrent 1.0 til rabattert pris (599 kr). Les mer her!

TO treningsfaser (to fullferdige treningsprogrammer!) med opp mot 4 måneders total varighet. Nå med forbedret brukervennlighet og loggføringsfunksjonalitet via telefon!

BESTILL GJENNOMTRENT 2.0 HER!

Hvem har laget programmet? 
Martin Norum, Lotte Oxholm og Benjamin Christensen

 Dette programmet er laget i et samarbeid mellom PT, Sports nutritionist og forfatter Martin Norum og PT og idrettslærer Lotte Oxholm og Naprapat og PT Benjamin Christensen. For ha god helse og en allsidig og gjennomtrent kropp er det hensiktsmessig med en kombinasjon av tung styrketrening og utholdenhetstrening. Styrketreningen gjør deg sterkere, eksplosiv, mer muskuløs og styrker benmassen, mens utholdenhetstreningen trener hjertets kapasitet. Denne kombinasjonen har vi stor erfaring med å tilrettelegge gjennom fornuftige retningslinjer som sikrer at du utvikler kapasitetene du vil forbedre optimalt i begge treningsformer!

Programmet lar deg velge mellom 3 eller 4 styrketreningsdager per uke hvor du selv kan velge øvelser du vil spesialisere deg i og/eller muskelgrupper du vil jobbe ekstra med. Det er lagt opp til 1-2 ekstra utholdenhetsøkter (disse kommer du til å like!) du kan gjøre om du ønsker fokus på dette ved siden av. I en lukket facebookgruppe kan du stille spørsmål, dele videoer og få feedback på ting du måtte lure på.

Lotte har trent etter fornuftige og effektive treningsprinsipper Gjennomtrent er bygget på i 3-4 år. På denne tiden har hun funnet treningsgleden og kjent på godfølelsen av å være i god fysisk form. Nå jobber hun mot nye høyder. Klikk på øvelsene under for å se video av noen imponerende prestasjoner!

Knebøy: 110 kg
Benkpress: 75 kg m/stopp
Benkpress: 70 kg x 2 repetisjoner
Markløft: 142,5 kg
Markløft: 125 kg x 2 repetisjoner
Chinups: 1 x 37,5 kg
Chinups: 3 x 30 kg
Chinups: 22 repetisjoner med kroppsvekt
Muscleups: 9 repetisjoner
Muscleup: 1 rep med 15 kg ekstra vekt
Muscleup: 5 rep med 5 kg ekstra vekt
Pushups med ekstra ROM: 5 x 25 kg ekstra vekt


HVA ER INKLUDERT I PROGRAMMET?

• To treningsfaser (der den andre er en progresjon av den første)

• Kostholdstips og triks

• Oppskriftshefte med masse sunne og gode matretter

• Videoguide og forklaring til alle øvelser

• En detaljert programforkaring som forklarer hvordan du skal gjennomføre programmet

• Din egen profil på Webcoaching.no hvor du kan føre treningsdagbok

• En lukket facebook-gruppe hvor du kan stille spørsmål og hente inspirasjon

Lurer du på noe før du setter i gang med ny fase av #GJENNOMTRENT?
Send Lotte en mail på lotte@webcoaching.no

Bestill «Gjennomtrent 2.0» for 899 ,- nå!

Ingen bindingstid, tilgang i 6 måneder!